Kom hem för en stund sen

Jag kom nästan precis hem, eller jag och sara kom hem till mig för ett litet tag sedan från våran tränare Anne-Carin. Det är nämligen kurs nu i helgen. Jag rider på kandar och det går jätte bra, och Sara hon kämpar på med sin lilla plutt och de har blivit så fina! :)

A-C bjöd alla kursdeltagare på middag idag och det var super trevligt! Vi fick även se en film när Anne Carin tränade för Micheal Klimke för ca 3 år sedan på fina Leander. Det var roligt! Hon blev först lite generad, men sedan tyckte hon bara det var kul och berömde Leander när hon stod och tittade, det var roligt haha.

Något som är mindre roligt är att jag och sara är tvungna att gå upp tidigt imorgon för jag har utsläppet... Så vi ska picknicka i stallet sen när vi är klara med allt så vi har något att göra på dötiden som blir över innan jag ska rida kl elva och sara tolv.


Jag och Lolis


Sara och winston

Dagens träningstips:

Den kissande hunden


Tränar: Rumpans sidmuskler.
Ställ dig på alla fyra på golvet. Håll ryggen rak och magen lätt spänd. Lyft nu ett ben uppåt i sidled så att foten kommer i höjd med rumpan. Du ska känna hur det spänner i rumpmusklerna. Gå tillbaka ner och upprepa övningen från början med motsatt ben.
Gör: 15 repetitioner x 2.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback