Jag är unik

Det finns ingen som mig, ingen som ser exakt ut som jag, som tänker exakt som jag, som är exakt som jag. Det är lite coolt. Visst finns det allt näst intill, men på pricken, nej det tror jag inte.. Alla komplimanger jag får från familjen Frank, det är så överväldigande.. Jag är inte van. Plus att det är så underbart skönt att jag faktiskt tar åt mig av det. Hade svårt att ta till mig komplimanger förut, vet inte varför. Var väl inställd på hur misslyckad och värdelös jag var, så jag trodde alla (läs dom som sa något) ljög. Det börjar sakta men säkert försvinna... Så ös gärna massvis med komplimanger på mig så är jag lycklig i en vecka! Haha.

Vi hade box idag istället för step på idrotten. TACK Christian för att du är LITE kreativ för en gångs skull... Det var roligt men skit svårt för jag har så svårt med hur man ska göra saker, jag är inte så snabb på att fatta direkt, eller jag förstår men har svårt att få in det direkt, men i och för sig, övning ger färdighet och ingen lär väl sig sjukt snabbt, jo endel men inte jag i alla fall! Sara var JÄTTE duktig! Och hon var så gullig för hon peppade mig och hjälpte mig och blev inte sur när jag blev seg och hon snabb haha... :P
Sitter här och har ont i axlarna för att dom hänger, och eftersom jag körde mycket axlar och armar idag så blir det ju så. Äsch, det var kul i alla fall, och bbra träning! Jag körde så mycket jag orkade idag :)



Nu är jag så trött så jag måste sova, vi hörs inte imorgon, men på lördag uppdaterar jag hos min fina Josephine!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hääääääärligt, du är världens bästa dotter!!!!!!!!



Kram

2009-01-30 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback