Härlig dag

Det är verkligen super fint ute idag! Jag har inte tagit min morgonrunda idag pga av att jag skulle vara i stallet så tidigt, tränade för Anne-Carin Klinge nu på morgonen vid halv tio. Vi red på kandar och Lola brydde sig inte ett skvatt egentligen utan blev snarare väldigt glad och framåt. Det var lite trassligt att rida på kandar från början men det gick bättre sen när man hande vant sig. Så nu blir det kandar på kursen + måndag och ser hur vi ska göra framöver och så.


(bild lånad från google, det är inte Lola!)

Jag ska nog plugga idag, och bara ta det lugnt... För imorgon börjar ju skolan, och det ska bli helt OK.

Kram

Kommentarer
Postat av: Suzanne Breitholtz

Hälsningar från Farmor SUZ

2009-01-07 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback