Ha begär

Ja, nu har jag kommit hem för några timmar sen. Jag hittade inte några kläder men det blev:
1 bh
1 sport bh
ögonskugga
mascara
foundation
2 midjeskärp
1 kalender
1 pilates film
2 par svarta strumpbyxor
strumpor

tror jag fick med allt nu... Var i sickla och deras butiker är inte så bra där tycker jag... ska nog följa saras råd och dra till nacka forum nån dag! förresten så är sarais påväg hit nu :) vi ska busa!

Jag gjorde en jätte god maträtt idag! här kommer en bild. Det är spagetti och kräftstjärtar i en god sås. Med lite grönt till :) Super gott!


Åhhh jag har blivit helt besatt av skor, känns det som! Jag har HA BEGÄR! Nu är det dags för ett jobb så jag kan inhandla dessa otroligt grymt snygga skor:


mmmmm jag kommer vara såååå läcker i sommar alltså!

good bajs allihopa, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback