God morgon, eller god förmiddag

Har precis varit ute på min morgonrunda med pappa, det var lite jobbigare än vanligt för jag mådde lite illa, men det gick iaf! Så nu har jag ätit frukost vilket bestod av: Lätt yoghurt vanilj smak 0,5% med linfrön, solrosfrön och Finax Müsli - BranMüsli+ Strawberry med 12 % kostfibrer samt 2 halvor fazer skepparhalvor med messmör och leverpastej.

Visste ni att messmör är ett jätte bra smalt alternativ att ha på mackan? Innehåller inte så mycket kalorier, och nästan inga points alls. Så om ni vill äta mackor men inte ha ost eller skinka som pålägg, använd messmör! Jätte bra, och gott, tycker jag iaf!



Nu håller jag på att kopiera alla mina bilder till pappas usb hårddisk. Jag har ofta turen att mina tekniska saker krånglar, och mina datorer har alltid krånglat. Så innan hårddisken i datan pajar så för jag över ALLT jag har på pappas! Det är en jätte bra idé att göra det med saker man inte vill ska försvinna, för till slut sitter man där och så har allt försvunnit. INTE KUL! Jag har just nu 2017 bilder på datan, trodde jag hade mer men jag har rensat ganska mycket så det är nog därför. Dags att börja fota lite (med en ny kamera kanske!) så det blir mer bilder.

Återkommer senare!

Kraaaaaamis

Kommentarer
Postat av: Joel

I love messmör!!

2009-01-10 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback