God eftermiddag

Hej bloggen!

Kom hem för ca en timme sedan efter en kort dag i skolan. Efter skolan så åkte jag raka vägen till konsum i västerhaninge och pratade med butikschefen och gav honom mitt CV, han skulle höra av sig om något dök upp. Icas butikschef var ledig så jag kommer åka dit nästa gång jag har tid och ge mitt CV till honom. Måste verkligen ha ett jobb!
Kommer också att söka jobb på en zoo butik i vh samt några andra.. Ska kolla upp vilka jag kan tänka mig jobba hos.
Fast det lär ju bli var som helst, för jag vill verkligen ha ett jobb.


ÄR DET INGEN SOM HAR ETT JOBB TILL MIG? DELTIDSJOBB/HELGJOBB (EN VARDAGS KVÄLL + HELGDAG) KAN TÄNKA MIG JOBBA MED VAD SOM HELST!

Efter detta så solade jag på solariumet i västerhaninge. Det var verkligen länge sedan och jag behöver nog sola en gång i veckan för jag är så himla blek och det är inte snyggt alltså. När man är brun så ser man mycket fräschare och snyggare ut, det tycker i alla fall jag. Vad tycker ni? Snyggt brun eller fint blek?

 

Lite dåliga bilder kanske, men man ser ju skillnaden! Så, vad tycker ni?

Nu har jag lagt upp annons på Lola på bukefalos och hästnet. Den på hästnet kommer upp senare ikväll när mamma aktiverar den. Jag håller verkligen tummarna för att det inte ska ta allt för lång tid att få henne såld. Men självklart kommer hon till bästa hem.

Uppdaterar mer senare

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback