En ny dag

Funderar på massor av olika saker just nu. Martin, pengar, framtiden, gymnastik/akrobatik, ridsporten, sommar, foto.. Med mera.. Till en början med så är jag så sjukt sugen på att köpa en ny kamera, jag vill verkligen komma igång igen med fotandet! Med en lite bättre, och lite snabbare än den jag har nu. Vill inte tappa suget! Sedan funderar jag på om jag ska börja på gymnastik, men, finns det verkligen nybörjargrupper i min ålder? Är det ens någon idé att satsa på något annat än ridsporten? Hur ska jag ha tid? Suck.. Men det verkar så kul!



Sedan har jag och martin planerat att åka till cypern i sommar, två eller tre veckor.. HUR i hela världen ska jag få ihop pengar till det? Jag får helt enkelt önska mig pengar till min resa i 18-års present. Så nu vet ni (släkten) vad jag önskar mig! Sen så om det nu skulle vara ens möjligt att få något annat så skulle ju det vara ännu mer pengar till antingen en ny kamera eller kläder. Antagligen kamera.

Nej, mycket drömmar och mycket tankar. En sak är säker, jag tänker inte bara drömma. Jag tänker se till att mina drömmar går i uppfyllelse! På ett eller annat sätt. Nu är det ett år kvar på gymnasiet, det går snabbt. Sen ska jag börja planera min framtid... Och jag ska klämma in så mycket jag kan, helt klart. Jag tänker ha kul och bli rik (okej det är bara en önskedröm men men).

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback