Dags för att sova

Ja nu har jag tränat klart i två omgångar, först tio minuter bara innan mannen som kunde tala med hundar började, och sedan kanske en kvart efter det slutat. Ja, alltså jag borde väl köra längre egentligen men när jag kollar runt på sidor och läser om olika träningsformer så behöver man inte träna mer än 25 min intensivt. Man ska inte trötta ut musklerna så man knappt kan stå på benen efter ett pass utan det ska vara i lagom mängd. 

Men visst är det härligt att få den där träningsverken dagen efter, som en bekräftelse att man tränat rätt och bra dagen innan. Jag har inte fått träningsverk de senaste gångerna, det är lite frustrerande som ni kanske märkt att jag tycker. Men men jag hoppas bara att jag är nöjd med framför allt mina ben (lår) och RUMPA tills sommaren. Det är mitt mål just nu, att få en snygg rumpa och snygga vältränade "tajta" (alltså inte fladdriga) tills sommaren.



Snälla Magnus och Camilla som ska bo hos oss ett tag sen i februari, ska på onsdag komma över till mig med deras spinningcykel som jag ska få låna. TACK! Det blir jätte bra kompensation till mina andra övningar + motion! Och så har jag ju självklart hört att man får snygga ben av spinning... ;) Nej men helt allvarligt så tror jag det är en super bra motionsform och roligt att göra också! Jag är inte så inne på att dra ut och cykla för jag tycker inte om när jag ser vägen framför mig. Undrar varför... Så detta är ett underbart alternativ till motionsträning som är jätte viktigt! Tack igen!


Nej, nu ska jag sova och drömma lite om hur snyggt vältränad jag kommer att bli efter ett par månader med cykeln...
Skämt och sido, god natt på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback