Dagen avslutad!

Gick upp strax efter nio imorse och väntade på att sara och pappa skulle vakna för vi skulle ut på min nu mera morgon power-walk. Det gick snabbt och jag gick på lite ännu mer. Målet är att att jogga den rundan jag går sen. Sen åt vi frukost, och åkte till RUSTA och köpte en pilatesboll, pilatesmatta, hantlar, gummiband. Så nu är jag fit for fight!

Har precis tränat klart och jag körde fokus på ben och rumpa, och jag kommer garanterat ha träningsverk imorgon. Benlyft, höftlyft, utfall och knäböj var rätt tufft, speciellt höftlyft! Körde plankan och lite med gummibandet också.
Blir kul när Magnus och Camilla kommer så jag kan låna deras spinningcykel. Då blir det powerwalk/jogging på morgonen och spinning varvat dag från dag. Sen kommer jag köra ett hårt spinningpass i veckan också. Det här är skit kul! Känner mig redan starkare. Men jag måste komma på lite bättre upplägg för det gick så snabbt. Måste göra mer... Men iof det får bli lite mjukstart så jag vänjer kroppen, men det lär gå ganska snabbt.

Var sedan i stallet och jag och sara och en till red ut och sedan joggade jag lola lite i ridhuset bara för att känna på henne, ska ju träna för anne-carin imorgon och då vill jag helst inte att det ska bli kaos... Lola kändes trött och energilös men annars bra. Så det blir nog.



Nej, nu ska jag kanske köra lite pilates. Vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback