Blondinbella har rätt

Läste just nu Blondinbellas inlägg om ytlighet och jag måste säga att ja jag tycker man får vara ytlig. Men det får absolut inte stiga än över huvudet. Det får aldrig bli för mycket. Ytlighet är verkligen förknippat med en negativ klang, känns det som. Nej med det som blondinbella skrev så håller jag med om till fullo, faktiskt!

Att bero på ytligheter, Miss world, även Ksenija Suchinova som hon heter, är bara 21 år och är miss world. WOW. Men ärligt talat, hur miss world är hon egentligen?


Full med smink, och tittar man riktigt noga så är hon inte helt flawless.. MEN, hon är sockersöt! Hon ser riktigt bra ut, men miss world, njaaaa... Personligen tycker jag att hon som blir utnämnd till Miss world borde ha något speciellt. Och jag tycker inte att Ksenija har det.

Hmm har inte tagit tag i pilatesen ännu. Ska iaf titta på filmen idag. Nej, nu ska jag gå och titta på den.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback