Träning!

Tjohooooooooo jag har hittat så GRYMMA övningar, MASSA videos och mumma vad jag ska träna! Jag blir lite *hmm vad ska jag ta för övning* när jag ska träna, spelar ingen roll vad det är jag ska träna, jag har ton av övningar! Ska göra ett träningsschema sen, för jag är lite slarvig. Har slarvat lite och käkat godis lite för mycket. Jag ska äta så lite godis som möjligt, men max en påse i veckan! Och det ska vara så lite som möjligt i den. Disciplin disciplin! Det är faktiskt väldigt gott att käka morötter/gruka med dip också! Eller andra alternativ som fruksallad.

Nä nu ska jag fixa och trixa lite, hörs senare!

 

Alessandra Ambrosio är så grymt snygg! Håller ni inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback