Träning och mål

Ja nu har jag tränat, och inte speciellt mycket men jag är trött redan! Det märks att jag inte tränat på ett bra tag... Nu är det daglig träning som gäller :) Sen lite x-tra mycket vissa dagar. Något som är lite kul är att dom gånger jag tränat mage så har det verkligen fungerat. Jag har mindre "fett" på magen och nu ser man fyra magrutor när jag bara sitter ner, det är super kul! Fast det spelar egentligen ingen roll för jag är mest fokuserad på min rumpa, den är verkligen otränad. Har ju bara suttit i en sadel dom 10 senaste åren, inte konstigt att den ser ut som den gör idag, haha...

Kollade en video när Sofi (från sofi's mode) tränade striptease aerobics, såg skit kul ut! Carmen Electra har gjort flera olika DVD med striptease aerobic. Kanske man ska klicka hem några? Det är ju både kul, riktigt hett samt bra träning! Jag som vill bli smidig och vig så är det ju en super bra träningsform.



Nej nu ska jag nog göra lite situps eller något kul för magen, och när jag ändå är på G ska jag nog träna armarna också!
Hoppas jag når mitt mål tills sommaren! Har jag ens sagt mitt mål? Nej men vet ni det har jag nog inte, så då tar vi det på en gång!

Mål tills sommaren 2009:
Midjemått: 60 cm
Vikt: Spelar ingen roll, men inte över 58 kg (muskler då)

Jag vill att min rumpa ska bli mer formad och rund, samt lyft typ 5 cm
Jag vill bli kvitt mina otränade lår (baksida) och ha lång snygga ben
Jag vill ha en vältränad mage (gör inget med lite abs)
Jag vill ha vältränade armar, fast jag vill inte se musklig ut, mer vältränad, om ni förstår skillnaden?

Och framför allt, jag vill vara super nöjd med Mig själv och känna mig snyggast i universum!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback