Tjoooooooo

Sitter här och känner mig som en riktig piga. Fast det har jag väl gjort sen jag flyttade in. Nu mera är det jag som tvättar, städar och lagar mat åt mig och pappa, haha lite komiskt. Men han fixar ju faktiskt på huset + att han alltid är så himla snäll och lagar min fyrhjuling som gillar att gå sönder, så det blir ju rättvist =)

Idag blir det kycklingwok med cashew nötter, muuums. Nisse och Martin är på väg hit också så det blir hela familjen samlad ;) Och jag är duktig, istället för att köpa godis, så köpte jag gurka och morötter samt två dipper, dippar, dipp (vad säger man egentligen?!)




Kommentarer
Postat av: sara

Det var jag som kom in först och jag såg inte att du satt där förens efter jag hade satt mig. Och då tänkte jag inte på att du skulle ta illa upp. men men skitsamma, inget illa menat

2009-02-14 @ 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback