Så där ja

Nu har jag fått ut all min negativa energi som jag nyss hade genom att träna i ca 30 min. Det kändes verkligen när jag körde rumpa för jag har inte gjort det på ett tag, så det kändes å det var kul =) När jag sedan körde ben var jag redan trött så jag kände inte så mkt och mage, ja då kände jag jävligt mycket som vanligt. Det är nog det allra jobbigaste tror jag, att träna magen. Jag får kramp typ direkt, det bränner verkligen! Men it's a good sign kanske ;)

Jaja jag vet inte jag vill verkligen gymma men frågan är om tiden räcker till? det perfekta vore ju om man tränade med någon i familjen så kan man åka dit tillsammans och träna tillsammans. Både smart och kul!

Skit bra övning, typ hundra år gammal men den fungerar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback