Ovanligt trött

Har varit ovanligt trött den här veckan, undrar varför. Jag känner typ att jag är helt utpumpad, i och för sig har jag tränat idag, sen varit länge i stallet. Det är ju tröttsamt... Fast inte tröttsamt. Jaja det blir nog bättre sen :)

Hmmmm har inte så mycket att skriva just nu mer än att marre kommer hit... Haha marre, Martin kommer hit. Vi hinner väl typ kolla på en halv film och sen kommer i alla fall jag dö, så..

Imorgon ska Anne-Carin rida lola, det blir bra. För på söndag kommer en tjej och kollar på Lolis. Hoppas verkligen att hon blir såld snart för jag tycker det är lite jobbigt att ha kvar henne. Vill ju ha en ny nuuu! Men först måste jag ha ett jobb, eller i alla fall så måste jag kunna betala mina egna träningar som jag och mamma har bestämt.



Nä nu ska jag kanske städa lite det ser för jävligt ut här. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback