Nu är helgen redan slut

Ja idag är det söndag då. Vad har jag gjort i helgen då? Jo i fredags var jag hos martin, sen igår så var jag och Sara hos gabbi och käkade där och träffade nytt folk, det var mys =) Sen drog vi till sickla och skulle på någon lokal fest, men jag mådde så jävla illa efter all mat så jag och sara åkte hem då istället, haha.. Men det var skit mysigt hos gabbi!

Hade tagit kort på min och sara outfit men såklaaaaaaaaaart så fungerar det inte att ladda upp bilderna från min kamera, eftersom jag har en ny dator = inga drivrutiner till kameran. Hittar in CD skivan, och de verkar inte finnas på nätet heller eftersom det är en så gammal kamera. Det suger! Ge mig en ny kamera.

Jaja ni får helt enkelt nöja er med en gammal bild på mig ;)


gammal bild hos Fanny

Ja själv blir man bara mindre och mindre, det suger också. Men jag och sara har skakat hand på att bli större sen! Haha ;) Vi ska göra det tillsammans! När vi är lite över 20 så man är helt säker.

KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback