Lite små panik

Satt och tänkte på mig och martin och där med sommaren som vi har pratat om lite vad vi ska göra, men för att kunna göra det så måste jag ha pengar och inte bara till det, utan över huvud taget. För att få en ny häst måste jag ha jobb, för att kunna leva lite också så måste jag ha ett jobb. Jag har sökt några jobb men utan resultat så jag får väl söka vidare helt enkelt. Ska ta ett nytt ryck nu i veckan, ska kolla upp lite ställen där jag kan tänka mig jobba...

Ska också höra med folk jag känner och se om dom känner några osv osv... Man kan ju faktiskt ta det den vägen också.
Är det någon som har något helgjobb eller dylikt till mig? Någon som känner någon som behöver? Jag är öppet för allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback