Konstigt men ja så är det här i livet

Ibland är man rätt konstig. Bli ledsen över ingenting egentligen. Men man gör det till någonting, för sig själv. Jag märker med mig själv att jag utvecklas rätt häftigt och är i en övergångsperiod till någonting, och det är jobbigt. En väldig berg- och dalbana. Men så är det ju här i livet... Det viktigaste är väl att man talar om det för nära och kära och får stöd. Så, alla mina nära och kära som läser min blogg - jag är i en övergångsperiod! Därför kan jag vara på väldigt konstigt humör emellanåt. Förlåt för det!

Min baby är så snällis han ska bidra till mig så jag kan sola (det kostar ju trots allt bara 40 spänn!!) för jag behöver verkligen det. Skulle känna mig mycket snyggare och fräschare om jag vore lite brunare. För seriöst jag vill inte smälta in i snön, det är inte roligt :( Fast jag kan ju vara glad över att jag har sån himla bra hy! Nä nu ska jag slänga mig till sängs med Elsa the dog och kolla klar på The Unsaid, faktiskt riktigt bra.

Puss å kram på er och glöm inte bort att Sara är bäst!


Kommentarer
Postat av: sara

Julia är också bäst! <3

2009-02-26 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback