Jag brinner för ridsporten

Och jag tänker bli så bra jag bara kan, och jag vet att jag kan bli riktigt riktigt duktig. Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara tränare Anne-Carin Klinge som tror så starkt på mig och min mamma som cashar in alla pengar och ger stöd. Utan er hade det aldrig varit möjligt! Och sen så klart alla andras stöd, pappas osv...

Förhoppningsvis blir det en ny start nu, och jag ska kämpa och jag ska klara det, jag vet att jag kommer bli bra. Jag har potentialen, jag har viljan och jag har styrkan att genomföra det här, jag ska klara att gå igenom alla motgångar för jag har ett mål!


Anne-Carin Klinge och fina Leander Mellergård


God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback