jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skulle göra ALLT för att få vara rik! Fast vem gör inte det??

Men nu snackar jag om SKOR, jag vill ha skoooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!! Jag blir helt galen, speciellt när jag läser Kenzas blogg, hon kommer ju hem med nya skor typ varje dag. Och de kostar runt 1000 lappen också, och hon kan lätt köpa dom utan hon märker det i sin ekonomi. Jag blir helt GALEN!!!!!!!!!!! Vad ska man göra i sommar om man inte har några snygga skor? Man kan göra en outfit så mycket snyggare med ett par heta skor. Eller vad säger ni?




Gör snygga skor en outfit snyggare än utan ett par hetingar?



Snällga gud ge mig 5 par snygga 12 cm klackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback