Idag är det fredagen den 13:e

Ja, ännu ett år med denna överskattade dag. Men man kan ju inte låta bli att tänka på vad som kommer att hända? Eftersom jag ska vara hemma så kan väl inte så mycket hända, men jag har tänkt ut lite saker. T ex: emelie krockar på väg till stallet (med mig i), jag halkar på skolan, eller någon annanstans. Nää nu vill jag inte komma på mer, händer det nåt så gör det ;)



Har sjukt ont i halsen och nu börjar öronen dunka, inte kuuuul! Måste vara frisk imorgon, för då blir det kul! Mer än så säger jag inte. Men jag kommer med bilder (så fort jag har hittat drivrutiner på internet till min kamera som verkar vara omöjliga att hitta) på söndag. Sen ska ni veta att hela vecka 8 så hawr jag stalltjänst med alla flickor och det som ska bli kul är att vara med alla tjejerna, men stalltjänsten ska bli mindre kul.. Upp tidigt som satan varje dag, äta frukost (om man hinner!) gå i skolan hela dagen och sen tillbaka till stalltjänsen och sen hästen. Detta är fan inte nådigt. + att jag ska hinna med och träna lite iaf!

Igår tränade jag, cyklade som vanligt i 20 min men blev ovanligt trött den här gången på slutet. Körde sen massa massa situps så jag fick väääärldens kramp har aldrig fått sån kramp, det var roligt. Sen körde jag med gummibandet pga att jag inte har hantlar, och det fungerade bra, gjorde det riktigt jobbigt för mig =) Sen körde jag baksida lår och rumpa!

Tips! Om ni vill gå ner i  vikt fokusera främst på att sluta med alla sötsaker. Godis, chips, popcorn, läsk går FET bort. Ät mindre portioner, och mer regelbundet. Det kommer göra susen! Ett extra plus är förstås att ni rör på er samtidigt, cykla eller jogga, eller varför inte en power walk?

Puss nu måste jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback