i AM the most important thing in my life

Det ÄR så! Och TACK familjen Frank för att ni är så j*vla underbara och stöttar mig och hjälper mig att inse detta. Utan er så hade jag inte gjort det på ett bra tag, antagligen!
 

mitt öga

Men som rubriken lyder så är det verkligen så. Jag tänker göra det jag tycker känns bäst och mest rätt för mig. Jag hoppas verkligen att jag kan ordna upp mitt liv genom att inse det här nu..! Det är en bra process men samtidigt en väldigt jobbig för det kan innebära att slita sig från gamla vanor och saker som alltid funnits i ens liv. Men det gäller att våga vara öppen för nya förslag och nya vägar i livet, man måste våga ta dom som man inte vet vart dom leder.

nä nu ska jag nog hoppa i säng! upp tidigt imorgon, för min fyrhjuling är sönder, blääääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback