Hooooooooooo

Vad trött jag är nu! Har cyklat i 20 min och sedan tränat rumpa och lår. Blev riktigt trött i benen efter allt detta, så det är as skönt! Äntligen hihi. Jag och pappa är sugna på att börja på boxning, och jag hade det på idrotten för, hmm, två veckor sedan tror jag att det var och jag var verkligen inte alls duktig, men hey, det var typ första gången jag någonsin körde boxning, haha. Men jag hade en grym träningsverk dagen efter så jag var lycklig haha. Men seriöst, det verkar grymt kul, eller det är grymt kul + att det är super bra träning!


Åsa Sandell proffsboxare i mellanviktklasser

Ja, så vad tycker ni? Ska man börja på boxning kanske? Skulle gärna vilja komplittera med typ dans aerobics eller något sådant, för jag vill bli smidig och vig, men det kanske man blir på boxning?

Dagens övning


Övning från 90-talet, haha. Men faktiskt riktigt bra! Gör man det rätt är det super.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nisse

Smidig blir du definitivt med boxning men kanske inte så vig. Kickboxning eller liknande handlar mycket om vighet i benen dock =D



Men vad spännande, börja i stan så hänkar jag på ;P

2009-02-11 @ 12:45:53
Postat av: Nisse

Smidig blir man definitivt med boxning men kanske inte så vig. Kickboxning och liknande handlar mycket om vighet i benen dock =D Tae kwan do kanske vore nåt ;)



Men vad spännande, börja i stan så hänkar jag ;D

2009-02-11 @ 12:47:49
Postat av: Nisse

opsie nu vart de dubbel ^^

2009-02-11 @ 12:48:19
Postat av: Julia

haha ja men i stan, dit orkar jag ju inte åka :P du får komma till haninge, där finns det en boxningsklubb. men va roligt det skulle vara om alla vi tre kunde träna!!



kram pårej

2009-02-11 @ 23:38:09
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback