Helt varm i fejjan

Idag har varit en lång och snabb dag. Åkte först till stallet super tidigt så jag var där kl nio för Anne-Carin skulle rida kl tio. Det gick jätte bra hon var super fin och A-C jätte nöjd!
Sedan var det meningen att Lola skulle få influensa spruta nr 2 men det blev så stressigt pga att jag skulle till tandläkaren halv tolv och jag hade tid med vet. kl elva och ja, det säger ju sig självt. Plus att passet hade jag glömt hemma och pengar hade jag varit dålig med att skaffa fram också. Magnus körde mig till tandis och sen skjutsade han mig till stallet igen. Magnus och Camilla var och städade ur sitt hus för dom som ska flytta in gör det på söndag så det var lite hurry med att städis så jag hjälpte dom! Det gick bra å sen belönade vi oss med att sola och äta bulle hihi :)



Så nu är jag helt varm i fejjan för jag e lite röd! Men jag blev grymt brun på magen, men vad  gör det egentligen? Är väl den kroppsdel man visar minst av allt nu på vintern, man visar ju inget mer än ansiktet och armarna typ, jag vill bli brun däris!! Jaja det blir jag i sommar om inte annat.

Nu luktar det så sjukt gott här hemma, så jag blir bajsigt hungrig. Små revbensspjäll med bbq sauce a lá magnus! Muuuuumsis!!

uppdaterar kanske imorgon, annars hörs vi på söndag gott folk.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback