Helt slut

Nu är jag helt slut! Var ute igår, eller okej, en trappa upp hos Måns på hans artonårsfirande. Det var roligt för jag träffade massa gamla vänner och vi släppte loss så det var skit kul :). Men gick upp tidigt imorse för att jag skulle till stallet + hjälpa Frank's med flytten hit. Vi blev klara för typ 20 min sedan, och nu är alla våra skåp proppade med mat!



Jag är väldigt trött och det känns som om jag har feber, fast det har jag inte. Men jag har ont i halsen, hoppas det inte blir något som bryter ut... Orkar inte vara borta från stalltjänsten. Ser inte fram emot den alltså, även fast jag ska vara med Emelie, Josefine, Jenny och sara. Hoppas det blir roligt för att emelie och gänget är där, det borde det bli.. Har lite problem med min motivation just nu pga en sak som jag är lite besviken över och som faktiskt påverkar mig ganska mycket har jag märkt. Saknar martin redan och vill vara med honom, han har blivit så duktig. Hoppas det håller i sig.
Men jag känner på mig att vi fixar det den här gången, eller okej jag hoppas verkligen det iaf :).

Ibland undrar jag verkligen över saker och ting, eller okej jag gör det ofta. Just nu sitter jag och funderar på vänskap och vad det innebär. Vad kan man egentligen begära av en bästa vän, och en vanlig vän? Vad är skillnaden?

Skriver nog ett längre inlägg om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback