Helgen tar slut sjukt snabbt

Hej bloggen!
Nu är det redan söndag, fan vad snabbt helgen går! Helt klart veckans höjdpunkt :)
Jag har bara tagit det lugnt, sov hos camilla i fredag och det var trevligt där! Som alltid :) Igår sov jag hos världens bästa Josephine, vi hade det riktigt mysigt och vi snackade skit och om andra roliga saker och planer ( eller hur josse ;) ). Hon är så go josephine, älskar henne så mycket! detta ska vi absolut göra om!

nu sitter jag på mitt rum och fryser, riktigt mycket, så jag satte på en brasa. Usch jag är hungrig nu också, så nu ska jag gå och äta något tror jag.

Jag vill ha en ny kamera, blir helt gaaaalen! Vill fota och allt vad det innebär! Sen vill jag ha en ny mobil också, Min är gammal och börjar dö tror jag. Batteriet är as kasst och den är allmänt cp och dålig! Eftersom jag blev av med min iPod så funtar jag på att köpa en bra musik mobil, men jag är lite mer inne på Sony Ericsson C902, stilren och verkar helt okej. Nä fan missade ju att shoppa med emelie + emelie i lördags, och det sög ju för att det skulle vart skit mysigt ju. Jag missade det pga att en tjej kom och kollade på lola, men jag missade det för jag försov mig och då blev det lite kaos och lite missförstånd men strunt samma det gick bra i alla fall, och nu hoppas jag att hon hör av sig igen!

Tror jag shoppar nästa helg istället då med någon annan bra människa (för emelie lär ju vara pank nu, eller?) haha :)
usch, som sagt, jag är ruskigt hungrig, så nu måste jag bara ha nåt att stoppa i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback