Halv krasslig

God morgon bloggen! Idag har jag namnsdag!


gjord av simona

Känner mig halvkrasslig, hoppas det inte bryter ut det lär ju bli rätt jobbigt med tanke på att jag har stalltjänst och så.
Att bero på det så kommer det säkert bli dålig uppdatering fram tills söndag efter jag har stalltjänst och bor på skolan.

En god nyhet är att det kommer en tjej och provrider Lolis på lördag, verkade seriösa och så, så jag hoppas verkligen att det går bra så jag ska jobba stenhårt denna vecka tsm med Anne-Carin för att få henne mjuk och fin tills på lördag. Men grejen med Lolis är att man aldrig vet riktigt, hon kan vara sååå fin en dagen, och dagen efter ett riktigt monster. Men det är väl det jag ska försöka förhindra nu antar jag :)

Angående mitt förra inlägg så verkar det som ett par personer tar åt sig, och jag tänkte bara skriva att det där är helt mina egna tankar omkring vänskap i stort, bara spekulationer och inget som jag kanske menar. Jag bara spånar och funderar, alltså inget riktat mot någon egentligen...

Jag vet inte om jag ska skriva mer personligt än såhär, och jag känner att om det är någon som inte håller med mig, så ta gärna upp det med mig personligen. Speciellt mina nära och kära, för det förväntar jag av er, att dom som står mig närmst säger vad dom tycker till mig. Inte ett sms, inte på internet, inte på ett papper, utan pratar med mig.

GOOD BYE! Vi hörs någon dag bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback