Den där j*vla fyrhjulingen....

....går mig rejält på nerverna ibland! Hämtade upp Martin i tungelsta eftersom jag är så himla snäll, och vi kom till den långa backen efter lilla hållsättra och så hör man *kras kras* och jag släppte direkt på gasen och då slutade det och så provade jag att gasa men ingenting hände så jag fick lite damp. INTE IGEN! Antagligen har den väl skurit säg (som den gjort två gånger tidigare) men jag hoppas verkligen inte att den har gjort det!! Det här är ju helt SJUKT. Jag längtar tills jag får körkort och råd med att köpa en bil!

Jaja, jag ska väl hoppa in i duschen nu, sen ska jag och Martin prata har jag bestämt. Hoppas det går bra...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata om vadå?

2009-02-03 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback