28 februari, sista dagen på månaden

Hejsan hoppsan bloggen...
Sista dagen på månaden. Känner mig lite upprörd på vissa saker vilket är jobbigt, väldigt jobbigt... Jag längtar tills det blir maj, inte bara en sak händer då utan två som förhoppningsvis kan hjälpa mig med vissa av mina 'upprördheter'. Nej jag vet inte, det här känns lite jobbigt. Både lite nytt och gammalt skit som jag väldigt gärna vill bli av med. Livet skulle defenitivt vara lättare då!

Fy på mig då jag inte har tränat på två dagar!! Jag lovar jag ska följa det träningsprogrammet jag pratade om förut, men det har inte blivit tid till att träna dom här två senaste dagarna. Men jag behöver verkligen träna nu känner jag... Måste ju tänka på figuren om man säger så! Fast lite jobbigt är det att jag är så grymt sugen på sötsaker hela tiden. En bulle blir till fyra, kex, godis, choklad, mackor! Ja allt det "förbjudna" som man inte borde när man tränar, äter jag. Hur ska detta gå... Skulle inte vara fel med en rejäl portion självförtroende också, eller om det är självkänsla. Äsch jag kan ta båda!

Vet inte hur det blir med sommaren. Vill verkligen åka utomlands, jag behöver åka utomlands. Slippa den vanliga vardagen, slippa allt det som är hemma. Vill bara iväg och få tänka på mig själv och ta det lugnt på stranden och vara med min baby. Det skulle vara mysigt. Tur för honom att han tjänar pengar då, för jag tjänar inte ett skit och om jag gör det så kommer allt gå till hästen antagligen. Eller mina träningar, som jag och mamma har kommit överrens om. Och om det blir något över så kommer det ta flera år innan jag har råd med en resa... Jaja. Jag får väl kämpa för ett sommarjobb och försöka sälja min moped så har jag kommit en liten bit på vägen iaf. Jag kanske kan få någon slant när jag fyller arton tycker jag.


Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback