25 februari

Morrn bloggen!

Känner att det är dags för mig för en haircut, det är redan väldigt slitet. Jag klippte mig i november eller december men det är i rätt dåligt skick just nu. Känner för en förändring. Vad säger ni, har ni några tips till mig? Kanske lugg igen, fast en bättre klippt och lite snyggare... Herregud den förra var katastrof men jag orkade inte gå tillbaka och fixa den. Sen ska jag färga håret, ljusare tror jag? Samtidigt pallar jag inte med min utväxt och så.. Kanske ska satsa på en mer livfull hårfärg med massa olika nyanser i ljusbruna färger och olika blonda? Hmm...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!



jag är väldigt intresserad av lite bra rumpövningar, ifall du delar med dig? Min är alldeles för platt för min smak, och så vill jag höja den lite. Tips?



skicka gärna svar till min mejl!



s[email protected]

2009-02-25 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback