Trött!

Jag älskar verkligen mitt jobb, det är så himla kul! Å det bästa är också att jag tycker mina arbetskamrater är jätte trevliga också! Även om det blir jobbigt ibland pga stress eller äckligt sura kunder så är det bara att skaka av sig det och bli glad igen :) Har vart fullt ös hela helgen och det har varit skojsigt. Det är roligt när kunder som ofta är där och handlar känner igen en och pratar mig en, frågar hur man mår och sådant. Då blir jag pigg!

Är sugen på något sött men ska försöka hålla tassarna borta, har iof inte så mycket att äta här men...
Jag tror jag ska gå och glo på tv nu, har så ont i knäna och fötterna för jag håller på att gå in mina träningsskor (som jag också jobbar i) och de är lite trånga just nu och jag är ju inte van att stå upp i 9 timmar i sträck... Men det blir bättre sen! Ska lägga mig tidigt tror jag, så jag får sova ut.. Tänkte nog sova tills jag vaknar imorgon. Det blir väl ändå runt nio så ... Men måste faktiskt passa på att tacka Mackan, Carin, Minna och Tiia att ni är så snälla mot mig och gör att det blir roligt att jobba!! ;)


Smell you later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback