Tjena hörrni!

Jag har haft temavecka den här veckan och då ska man göra tre arbeten om Kalla kriget, som temaveckan handlade om, och en var ur geografisk synvinkel, en ur samhällsvinkel och en ur historia vinkel men det kändes som att det blev mer två stycken samhälls uppgifter och en geografisk. Jag har lagt ner väldigt mycket tid på det här nu och jag tror jag kommer få MVG på allt, åtiminstone samhälls+historia uppgifterna som är viktigast för mig :)

Jag är trött och seg, ska läsa om twilight böckerna, så nu ska jag hoppa i säng snart och börja läsa ;) Kommer aldrig kunna sluta.. Snacka om beroendeframkallande!

Bjuder på en bild som jag skulle lagt upp igår men det skedde ju aldrig så här har ni en i alla fall.


Smell you later, aligator



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback