Sovdags..

Direkt efter skolan idag så åkte jag och väntade på Gabbi i VH, hon skulle träna med mig idag, typ en "prova på gymmet gång" och jag värvade henne så hon är nu medlem, och min träningskompis hihi! Bra för mig för då har jag någon att träna med vilket är väldigt kul, samt att jag fick en gratis PT-timme!! Och den PT:n har varit typ väldigt duktig i body building har jag precis fått reda på, och nu menar jag väldigt duktig.. Tror han är bra! Han lär ju kunna träning och sådant väldigt bra ;) Ska fråga ut honom när jag har den timman med honom så jag får lära mig så mycket som möjligt.. Men tänkte kanske punga ut en timma i månaden, det är 475 kr .. Det ska väl gå? :)

Tränade idag iaf och det gick bra, körde 20 min kondition och sedan styrka (ben, mage, rygg, armar, bröst) blev alltså en hel genomkörare av kroppen idag. Lär ha mest ont i bröstmusklerna imorgon tror jag ... Men fan bencurlen dööööööööööödade mina ben. FUCK vad jobbigt det var att göra de sista repsen!! Haha omg.. Aja imorgon blir det allra mest kondition med Gabbi igen!

Har städad som en galning precis.. Jag är skum.. Har strykit några skjortblusar, vikt kläder, dammsugit, tvättat, vad mer... Skitsamma jag är trött nu! Men juste idag när jag solade så typ "brände" jag mig nästan mitt i pannan fast lite åt höger och lite längre ner, typ ovanför ögonbrynet.. Gjorde oooont. Såg ut som jag hade typ "nålstick" där också så jag trodde jag hade fått cancer för ett tag. Inget att skoja om men det gjorde jag inte heller iof men ändå.. Blev lite rädd hehe. Så jag ska väl inte sola på ett tag och sedan försöka igen hehe. Vill inte va blek ...


Nej, god natt. Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback