Skum natt..

Gick och la mig redan vid åtta igår, blev helt plötsligt hur trött som helst! Så jag somnade då.. Vaknade när Magnus kom hem vid halv tolv, men somnade om igen, vaknade vid två igen och då kunde jag inte somna, hade sån jäääävla ångest över att vi ska flytta, att jag ska klara skolan på samma gång, och massa andra saker. Det var skit jobbigt.. Sen läste jag igenom alla mina sms och fällde en eller två tårar. Men sen somnade jag iaf, sen vaknade jag igen när gubbarna var uppe, men somnade om igen sen och vaknade halv åtta och nu har jag precis ätit en grov macka med kalkon på, havregrynsgröt med kanel och äppelmos + en proteinshake.

Har massa tankar snurrandes i huvudet, oooj vad ovanligt liksom.. Drömde skumma drömmar inatt också, det gör inte saken bättre. Nej nu ska jag gå och klä på mig och platta håret idag faktiskt och sen ska jag fara till skolan.


Later!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du flytta? Var då?

Kram

2009-12-09 @ 08:23:24
Postat av: Julia

Hej, ja men jag vet inte vart. Pappa har inte råd att bo kvar i huset tyvärr :/



Vem var det som kommenterade förresten? :P

2009-12-09 @ 14:57:52
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback