Måste ge mig själv lite credit

Trots alla mina rester så får jag minst VG på allt jag lämnar in (exklusive några ämnen).. Allt jag lägger ner tid och energi på får jag MVG på. Jag är faktiskt stolt över mig själv! Sedan är det ju några ämnen jag inte lägger fokus på, och det tar jag liksom det är ingenting jag går och grubblar över att jag får G på, eftersom det är självvalt. Men Eva, en av mina lärare, har gått igenom min studieplan och pratat med olika lärare och hon tycker att det ser väldigt bra ut, så om jag bara får mina rester gjorda så kommer det bli super. Och det känner jag med, bara jag får dom gjorda så kommer det bli awesome. Ska träffa Eva i veckan och lägga upp en plan på vad jag ska göra och när jag ska göra det osv osv. Skönt att man har så bra lärare som gärna ställer upp! Klapp på axeln till er.

Men nu ska jag glo på film och hoppas jag somnar sen.


Smell yah later!

Kommentarer
Postat av: Farbror Jonas

Starkt jobbat av tjejjen som tänkte hoppa av för ett år sedan eller vad det nu va.

Lysande, ja man skulle rent av kunna säga självlysande!!!



Ha det bäst

2009-12-14 @ 15:11:49
Postat av: Pappa

Ja det är ju bara att instämma med bror/farbror Jonas.

Du e bäst Julia!

Kram

2009-12-14 @ 17:17:02
Postat av: Julia

Tack gubbarna grus! Jag är lite stolt faktiskt. Ska nog klara detta med bravur, om det heter så.. hehe

2009-12-15 @ 22:40:17
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback