Lär somna väldigt gott ikväll

För jag är väldigt trött just nu! Har varit det hela dagen... Om 1½ timme åker jag iväg till gymmet å kör cirkelträning idag, kommer frysa ihjäl dit och på vägen hem men ändå ;P Magnus skulle åka klockan sex men jag orkar inte sitta där och vänta en halvtimme på att passet ska börja, så jag tar min fyrhjuling (som jag för övrigt vill SÄLJA för tillfället haha..) dit istället. Tar trots allt inte så lång tid. Får sätta på mig varmt, och hoppas att den går framåt och inte i slowmotion.. jaja jag ska vara glad över att jag inte behöver ta bussen minsann.

Ska nog ta en powernap nu, eller vila iaf... Är grymt irriterad och grinig, så bäst jag håller mig undan, kan lika gärna passa på att sova lite hehe :)

Nu när jag ska börja träna så ska jag väl ha en någorlunda bra kost också, vet inte riktigt men jag ska väl försöka hålla mig undan från så mycket kolhydrater som möjligt, dock kommer jag att ha helgerna rätt fria, om jag vill ha godis så köper jag det liksom, men inte på vardagarna! Det ska jag väl kunna hålla mig till. Har ätit havregrynsgröt, veg. lasagne, äggmackor och lite godis idag hittills. Hmm vad var det jag sa att inte äta godis på veckodagarna, jaja det kan börja från och med nästa vecka, kan ju inte slänga lite godis?! Dahh


Skämt å sido, ska sova nu sen tar jag en protein drinkis och sen bär det av! Skriver om passet när jag kommer hem.

Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback