Hemma från skolan nu! :)

Nu är jag hemma från skolan, känns helt sjukt att vi snart tar studenten... Kommer gå as fort. Ska ha möte med en av mina favoritlärare Eva denna vecka, eller nästa, för att hon ska hjälpa mig med min studieplan. Hur vi ska lägga upp det osv.. Har ju typ 12-14 rester att ta hand om. Tre stycken är halvklara det vet jag, helt sjukt, varför gör jag inte klart dom.. Jaja jag vet att jag kommer klara detta, känner mig optimistisk. Måste bara hålla kvar den känslan.

På vägen hem så var det sååååååå fint det är ju värsta frosten ute och solen var stor och orange + dimma och då tänkte jag, PERFEKT för att fota närbilder, älskar sådana bilder.. Men så kom jag bittert på att jag har ju ingen bra kamera, så min digitalkamera fick duga och jag tror det blev ganska bra bilder trots allt :D Ska ladda upp dom snart, så visar jag er sen :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback