Hemma från gymmet

Hallojsan!

Jag har precis kommit hem från gymmmet och nyss druckit en proteinshake, dom smakar udda men ändå rätt gott, luktar så sött så jag vet inte vart jag ska ta vägen hihi. Det gick så himla bra idag :) Jag var med på spinning och det gick jätte bra, inte alls lika svårt som jag trodde det skulle bli. Måste dock höja min maxpuls till 218 istället för 208 då jag kom upp i 200 vilket typ är omöjligt... Var sedan med på cirkelträning och det var bra! Riktigt bra genomkörare på ynka 30 min. Kändes mest i armarna, men nästan alla som hade med ben att göra var nästan lekande lätt så jag ska ta i mycket mer nästa gång :) Är så stolt över mig själv!

Sen väntade jag på Magnus efter hans spinningpass nr 2, och då passade jag på att sola, man har 10 fria solningar där, superbra eller vad? :D

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag väl se på någon film antar jag :)

Jag är sjukt taggad det ska bli sååå kul att komma igång på allvar nu. Äntligen kan jag säga beach 2010 hahaha...
Skämt och sido ;)


Later era latmaskar!



PS:
Måste bara tipsa om Black Ingvars, har ni spotify så sök på dom. As sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback