Det är SVIN kallt ute

Och jag ser inte fram emot att åka 4hjuling i 25 min nu.. Fy fan! Men ska sätta på mig mycket kläder, vanliga kläder, sen en tjocktröja, och mjukisbyxor och sedan termobyxor (som för övrigt suger men dom ända jag har så) och min fula slit och släng vinter jacka. Har också proppat i mig havregrynsgröt, så nu är jag mätt!

Och vad var det jag sa, inte hade jag någon träningsverk inte. Jag tränade ju på rätt sätt eftersom en instruktör var där och såg till att alla gjorde allting korrekt, så jag antar att jag inte tog i för fulla muggar? Jag tyckte jag tog i men aja ... Får väl köra dubbla pass eller någonting sen då! Ska ju till gymmet imorgon igen för sen kan jag inte vara där förrens på måndag igen.. Undrar vad jag ska göra då.. Hmm :)


Jaja, nu ska jag fixa mig lite!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback