Jobb jobb jobb

Denna vecka var det dags för sommarjobb på Berga igen :) Trevligt. Denna vecka är det Jenny och sara och jag. Kul att jenny är med :D. Jag är helt död när jag kommer hem, tycker ändå inte att jag gör av med så mycket energi men tydligen. Jag är inte van haha..

Imorgon är det onsdag och det betyder att det bara är tre dagar kvar tills jag åker till spanien med Martin. Jag hoppas och tror att det kommer bli hur kul och skönt som helst! David och Victor ska till spanien på fredag men dom åker till magaluf medan jag och martin åker till familjeorten alcudia där det bara är lugnt och skönt. Men i alla fall så ska vi nog åka och hälsa på dom där och vara med dom någon dag, fast det är en bit så vi får se... Men det skulle vara as kul! :)

Jag är så trött så jag måste nog sova snart. Sätta på en film och sen lägga mig i sängen och dö i princip. Fan jag har ju tvätt att sköta också... Jaja vi får se när jag går och lägger mig. Det blir defenitivt tidigt i alla fall!! :)


Söta Zebb :) Så duktig.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

se upp för svininfluensan. 3 utav mina vänner var på magaluf och kom hem med svininfluensan förra veckan.

2009-08-05 @ 23:58:15
URL: http://http://stockholmsjenna.blogg.se
Postat av: Julia

va shit! min vän ska till magaluf.. jag och martin åker till alcudia.. vill inte åka på det :/

2009-08-06 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback