Tjohoooo!

Morrn morrn på er alla där ute, typ 8 trogna läsare! Eller är det fler? :)

Imorse var jag ute på en lååång runda med hundarna innan frukost (såklart) på 65 minuter. Det var skönt, men mina skor suger så jag har ont i fötterna...! Åt sedan två mackor med stekta ägg på, såååå mums :D Kryddar äggen med chili och det ger dom en sån mumsig smak. Juste jag hade tänkt att sälja kameran igår för 1900 kr men sen fick jag ett bud på 2600 kr idag och det bara kunde jag inte tacka nej till!! Super! Klirr i kassan. Så nu ska jag se över ordentligt vad jag ska lägga pengarna på. Det gäller att lägga rätt nu... Och smart. I och för sig ska man inte ropa hej innan blablabla vad det nu är för ordspråk, bäst jag kollar upp allt det där efter jag faktiskt fått pengarna och kameran är väck...
Dock kommer jag sakna min kamera men får väl köpa en liten kamera på blocket då eller nåt, då är det också lättare att fota till bloggen. Även om det blir tusen ggr finare bilder med en system digital <3.

För det andra är jag så himla sugen på att tävla. Fast det jag mest är sugen på är framgång, så klart... Jag vill upp till de svårare klasserna. Men eftersom jag har så duktiga tävlingsnerver (läs: paniknerver) under tävlingens gång så är det något jag måste lära mig handskas med. Så jag måste ut och tävla Lc-Lb så jag får rutin! Annars kommer jag aldrig komma upp i högre klasser och lyckas. För visst, jag kan ut och starta en LA för det klarar jag av, men absolut inte tävlingsmässigt eftersom jag blir så himla stressad under programmets gång. Tror jag måste plugga och rida grymt mycket mer dressyrprogram..!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, dags för skola om tre timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback