Tjenixen!

Halloj! Nu kommer lite uppdatering.
Ny design som ni kanske ser, har ni några tips på hur jag ska göra det ännu snyggare?

Har varit i stan hela dagen igår och shoppat, och nu är pengarna slut. Det blev 2 tunikor, 2 t-shirts, 1 cardigan, 1 par skor, 1 linne samt 1 vår/sommar "jacka". Har ju även beställt 1 jeans jacka samt två väskor. Så nu har jag så jag klarar mig ett tag fram över =) Är suuuper nöjd med allt! Eftersom jag nu mera inte har någon kamera så kan jag inte fota, och min mobil kamera suuuuger + att jag har inte ens någon usb sladd till den... Angående min mobil. Herregud säger jag bara. Den är så dålig! Den fungerar skit bra förutom att batteriet håller på å dö totalt. Man hinner knappt ringa några samtal förrens batteriet är slut, i princip. Den har också problem med sms funktionen ibland, störande då jag smsar mer än ringer... Har sökt på internet efter ett sånt batteri som min mobil har, ingen butik verkar ha det. Kul! Hur ska det här gå???

Ska snart iväg till stallet medan martin ligger å sover i sängen.. Så vi hörs senare bloggen.


Provade dessa för skojs skull igår på Scorett, och helvete vad höga dom är. Men grymt snygga!
Lite för dyra dock, halva priset skulle vara mer okej för mig. (699 kr kostar dom). Man kan ju alltid
hoppas på en rea! Men hur ska jag ens kunna gå i dom?? haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom har jag köpt! Me like ;)

2009-05-12 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback