Shit pomfritt

Det gick inte dåligt snabbt, väldigt många som är intresserade av min kamera så nu är det budgivning!! Hihi. Får se hur det blir med det... Idag ska jag träna för A-C det var typ två veckor sedan nu så jag är lite ringrostig, hehe... Hoppas på att Lola blir såld någongång snart för jag vill verkligen ha en ny häst. En ny häst att tycka om lika mycket som Sara tycker om Krutis :) Härligt <3


Jag är så trött på det här. Ingen idé att skriva för mycket för då börjar folk undra, det orkar jag inte... Vill också ha en hemlig underblogg som du Josephine, fixa det nu hihi. Skulle vara skönt att kunna skriva ut...


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

fan va skönt att den såldes snabbt! :)

2009-04-13 @ 18:14:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja men eller hur!! helt galet hihi.

2009-04-13 @ 22:08:44
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback