Neeeejis

Min beställning på skorna blev avslagen för det var något problem med kortet. Jag och pappa ska försöka göra om beställningen idag... Men kul att det tog fyra dagar för dom att säga att det var problem. Bajs! Jaja, det är bara att försöka igen. Längtar ju efter mina skor, dom e ju så läckra!!

Snart är det valborg, och när det är valborg så är det inte många dagar kvar tills min födelsedag :) Härligt.
Juste, mitt paket från HM har jag hämtat. Den "mindre" väskan var inte så liten som jag trodde att den skulle vara, men det gör ingenting... Får fylla ut den med någon liten kofta eller något så det inte ser skumt ut. Jackan satt jätte bra men ska tvätta den och så så att den passar mig ännu bättre. Egentligen hade jag velat ha den lite ljusare, men men nu har jag ju den här så :)


Puss å kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback