Man kan ju inte blogga när det vart sol hela helgen

eller vad tycker ni? Jag har varit ensam hemma sen i fredags eftermiddags till nu i eftermiddags och min pojke har varit här och retat mig och varit otrooooooooooligt jobbig (han e söt ändå) och vi har myst och ätit mat och solat, gått på prommis och gnäbbat som ett gift par. Men det har varit mysigt. Martin e stekt medan jag desperat försökte bli lite stekt med morotsolja ggr hundra på kroppen men inte mycket hände. Jag blev väl lite brunare men inte stekt som jag ville liksom. Man ser liiiiiiiiiite bikinirand, det är ju kul. Jag ska sätta mig ner och plugga imorgon, viktigt! Ska göra klart tre saker har jag bestämt. Egentligen skulle jag gjort detta på hela veckan men för att göra det lite svårare för mig själv så har jag chillat och klämmer ihop allt tills imorgon kl 15.00.



Btw har jag tränat för jag har verkligen gått upp i vikt nu senaste tiden, förut gick jag ju ner till en vikt jag var helt nöjd med men nu står vågen på lite för mycket (och nu funderar jag över varför jag babblar över vikten, det är ju hur jag ser ut som är viktigast, eller att jag trivs med mig själv menar jag) men som sagt så är jag väl inte helt nöjd med vad vågen visar eftersom jag vet att jag har gått upp i "fett" och inte muskler och som i sin tur med den plötsliga viktuppgången har resulterat i gulliga (läs: HEMSKA) bristningar som ett tecken på detta. Detta är jag inte nöjd med, men men vad ska jag göra åt det då? Finns inte så mycket förutom att försöka hålla formen. Inte nog med att jag är lättränad, jag tappar lätt formen också. Så ja, det gäller för mig att ligga i. Ska kolla upp nya träningsformer jag kan göra hemma, för jag är sååååååå less på mina som jag gör. Fick träningsverk, fattar ni, TRÄNINGSVERK! jag får aldrig träningsverk (i princip). Så det var ett tag sedan jag tränade, har jag förstått hihi.

Nu blev detta väldigt sluddrigt men whata heck jag tyckte det var lite skoj.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback