Jippi!

Nu e kameran såld. Skickar den så fort jag fått in pengarna... Då blir jag 2600 riksadaler rikare! Jag vill köpa kläder och sådant nu nu nu! Så pengar kom kom kom! Äntligen kan jag inhandla lite saker jag faktiskt behöver! Men fick jag betala för det också... Min kamera. Så när jag känner att jag har råd, så får jag väl köpa en kamera igen. Tills dess får jag använda... Någon annans, eller nåt. Jaja jag är i alla fall nöjd med mitt beslut så nu ska vi se vad jag ska köpa och om jag ska lägga undan (kommer inte gå så bra antaligen för jag går bara och snattar av pengarna då till helt onödiga saker).

Snart ska jag träna, måste vänta tills maten har smält ordentligt :) Till middag blev det två ägg, bacon och stuvad kål eller nåt. Det var gott! Efter att jag tränat ska jag duscha av mig och sedan kolla på the mentalist :)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback