Jamen det här var ju bra

Vet ni!! Så gulligt. Sara hade köpt ett påskäggis till mig med massa goda cola flaskor i. MUMS!! Och så hade hon en lappis där det stod Glad Påsk Julis/bästis <3 jag blev så GLAD!! :D Ja jag ska ju i alla fall arrangera hennes 18 års dag har jag bestämt så nu ska jag slå mitt huvud ihop av resten av våra vänner och se vad vi kan hitta på. Så ger jag något tillbaks för hon e så underbar :) ÄLSKAR DIG BÄSTIS!

Gick jätte bra med Lolis idagis! Ska kanske tävla lite innan hon blir såld trots allt... Varför inte liksom? Känner att jag släppt pressen om att verkligen prestrera nu, så det bästa vore ju om jag kunde komma ut och träna på att tävla. Så nu ska jag planera lite och prata lite med folket och så. Nä det här blev en bra dag trots alltis!


PUSS å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback