Jaha nu var det vecka 17 då

Hej bloggen!

Nu är det start på vecka 17. Vecka 19 fyller jag 18 år, vecka 20 fyller Nisse 17 år, vecka 21 har jag stalltjänst och vecka 23 så slutar skolan! Det är då inte långt kvar till någonting nu mera. Fast denna vecka lär bli seg, hoppas den går snabbt ändå. Tar jag mig igenom dagen imorgon, haha ja då kan jag ta mig igenom vilken jävla dag som helst. Detta står på schemat imorgon: Samhällskunskap B (det är roligt iof), Idrott i ca två timmar, LUNCH, dubbeltimme i SV B och sedan dubbeltimme i Ekologi. Förstår ni???? Vi ska ha idrott med världens mest fantasilösa idrottslärare och sedan ska vi plågas i två dubbeltimmar med svenska OCH ekologi!! HERREGUD! Jaja det är bara att härda ut, får väl ta mig en jäkligt stor frukost och lunch så jag orkar att vara närvarande vid lektionerna ens. Haha...

Jaja nu ska jag väl typ göra mig i ordning för sen ska jag ta bussen till vh och sedan kommer jenny och hämtar mig där. Jag blir den första som åker med jenny efter hon tagit körkort (bortsätt från hennes päron och säkert Ida) hihi :D

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback