JAG HATAR VÄNSTERKNAPPEN PÅ MUSEN (PÅ SIDAN)

För om man råkar klicka där så skickas man bakåt i webläsaren. Så vad gjorde jag nu? Råkade klicka på den knappen såklart. Så nu försvann allt, och nu måste jag skriva om allt. Jobbigt...! Jaja detta hade jag skrivit lite kort och gott.

Pappa har fått sit handledarbevis så nu kan vi lagligt börja övningsköra. Super bra! Börjar i helgen. Målet är att ha körkort i september 2009, tror ni jag klarar det??
Jag har fått en avi på mitt paket från HM, ska hämta ut det imorgon. Blev två väskor och en denimjacka, lite bas saker så där bara. Kändes verkligen att det behövdes..! Nu är det bara lite sommarkläder och sådant till, mer klänningar och lite fler skor. När vi pratar om skor, så ska jag säga er att jag sörjer verkligen att mina beställda skor från Go Jane inte hinner komma till den andra maj. Det suger verkligen! Jaja jag får helt enkelt vara snygg någon annan gång :)


Vad tycks??

TILL MINA VÄNNER!!!!!!:
Ja nu fyller jag ju 18, och jag vet att jag är en dålig jävel på att köpa saker till er på födelsedagar - men jag lovar att gottgöra det tills nästa (såklart) :). Det jag ville säga är bara att jag önskar mig små saker, accossearer. Kan vara ett armband, örhängen, sjalar, ja små saker!

Puss på er ni är bäst! En extra puss till min bästa vän SARA såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback