Jag fyller ju för fan år snart!!

Ja snart smäller det, om 19 dagar för att vara exakt.... Då blir jag 18!
Såklart så måste jag ha den perfekta klänningen och dom perfekta skorna, men hur lätt tror ni det är att hita båda delarna? Jag har hittat ett par skor, men ingen klännings som passar till dom. Dom är rosa! Kanske svårt att matcha till...? Har två svarta klänningar redan så jag vill inte ha en till svart... Har hittat en marinblå klänning i glansit tyg, skit snygg, men så klart hittar jag inga matchande skor i min storlek och för rätt pris. ÅNGEST!! Jaja jag ska leta vidare, och om någon har tips på andra bra sidor förutom nelly, asos och stylebystars, skriv gärna en kommentar!


De rosa skorna... Vad tycker ni, hiss eller diss??
Personligen tycker jag dom är väldigt fina!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback